Kwiecień 2015

KWIECIEŃ

 

 

UKŁADANIE I ROZWIĄZYWANIE ZADAŃ Z TREŚCIĄ.- ZAPISYWANIE CZYNNOŚCI MATEMATYCZNYCH W SPOSÓB DOSTĘPNY DLA DZIECI

  • utrwalanie poznany cyfr i znaków w praktycznym działaniu
  • wprowadzenie znaków <,>- nauka poprawnego odczytywania zapisu graficznego przedstawionych operacji
  • manipulowanie przedmiotami i ustalanie wyniku dodawania na zbiorach zastępczych
  • porozumiewanie się z innymi w sytuacjach, gdy trzeba coś dołożyć lub zabrać
  • wdrażanie dzieci do układania i rozwiązywania zadań z treścią przy pomocy figur liczbowych i znaków =,+.-
  • układanie przez dzieci prostych zadań tekstowych
  • liczenie elementów i ustalanie ile ich jest, kształtowanie nawyku sprawdzania poprawności rozwiązania
  • rozwijanie odporności emocjonalnej podczas pokonywanie trudności, rozwijanie inwencji twórczej
  • wdrażanie do uważnego słuchania instrukcji, respektowanie jej i współdziałanie w zespole